  • Data: 2013-11-20 02:01:04
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2013 01:47, PlaMa pisze:

    > cóż, tc tak czy siak tworzy szum na dysku, skąd ktoś ma wiedzieć, że ten
    > szum oznaczony jako puste jest w rzeczywistości danymi z wewnętrznego
    > konteneru?

    Ale tworzy ten szum na zewnąrz, nie wewnąrz.

    Inaczej mówiąc - przychodzi do mnie smutny pan i mówi "daj hasło". Ja
    daję, on montuje TC i widzi katalog "imieniny" i tam 100 katalogów po
    1000 fotek po 10mb każda. Zagląda do którejś - nie ma obrazka, zagląda
    do innej - nie ma obrazka.

    On już widzi że jest ściema, może nie ma narzędzi prawnych żeby żądać
    drugiego hasła, ale jakby pod smutnego pana podstawić Marcellusa, to on
    w tym momencie wzywa czarnuchów ze szczypcami i robią z d... jesień
    średniowiecza.

    p. m.