  • Data: 2019-12-31 23:05:18
    Temat: Re: Lista Zaradkiewicza - SN
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po odbyciu studiów?
    Wymień te dziesiątki trudnych egzaminów.
    I zastanów się, ze może jednak trudniej zostać inżynierem budownictwa.
    Jakoś inżynierów prezydent nie mianuje.
    A skutki spadnięcia dachu na głowę gorsze niż wyrok w sądzie
    Nie róbmy szopek, sędzia to po prostu rodzaj urzędnika z potrzebną nam pieczątką.
    A całkiem niedawno od starszawej przewodniczącej wydziału słyszałem, że (cyt.)
    "najlepsze prawo [rodzinne] to było za PRL".

    -----
    > Przede wszystkim trzeba było odbyć studia prawnicze.
    > Później zdać dziesiątki trudnych egzaminów.
    > Odbyć aplikację i posiadać sporą wiedzę.
    > Ale do przeciętnego bezmózga nie dociera, że prawo od ponad 100 lat to ciągłość
    wiedzy i doświadczenia przekazywanego z pokolenia