  • Data: 2005-02-07 13:03:01
    Temat: Re: Lista Widsteina
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "arek" <a...@a...pl> napisał:

    > Ale gdybys sie znalazl na liscie Wilsteina to choc

    Ale odpowiedz na pytanie, czy _TY_ jesteś na liście W?
    Masz pewność, że chodzi o TWOJĄ osobę i naruszenie TWOICH dóbr osobistych a
    nie kogoś nazywającego się tak samo? Jesteś w stanie udowadniać to w
    sądzie?

    Ja np. jestem Ryszard Rączkowski i na owej liście też figuruje _jakiś_
    Ryszard Rączkowski, lecz mam 101% pewności, iż nie jestem to ja.
    (no, chyba, że w czasach podstawówki można było być etatowym oficerem
    bezpieki ;-)

    Dane z listy NIE WSKAZUJĄ jednoznacznie na daną osobę. Ryszardów
    Rączkowskich w samej Warszawie jest iluś tam i sam kiedyś przypadkiem się
    na jednego natknąłem. Myślisz, że zamierzam się handryczyć lub czuję się
    urażony? W książce telefonicznej znajdziesz dokładniejsze dane.

    > 50% ludzi wiedzialoby o kogo chodzi a i tak Twoi sasiedzi beda
    > wiedziec ze to wlasnie Ty.

    Jeśli sąsiedzi będą wiedzieć, że to WŁAŚNIE TY, to nasuwa się pytanie,
    czemu tak sądzą, czemu podejrzewają Cię o bycie TW i Sz.Red. Wildstein nie
    ma tutaj nic do tego.

    > Jesli jeszcze ktorys z nich byl kiedys przez kogos pokrzywdzony to gotowy
    > przyjsc z siekiera pod Twoje drzwi.

    Wtedy to już kodeks karny jak się patrzy.

    > Bierzesz taki scenariusz pod uwagę?

    Słuchaj, ja nie biorę i chyba pewien Aleksander Kwiaśniewski, jakiego
    poznałem w dzieciństwie nie zamierza pozywać nikogo do sądu a przecież
    wedle Twojego toku, to jakiś rozwścieczony wyborca mógłby przyjść i porąbać
    mu siekierą drzwi za np. brak mieszkań dla młodych, co publicznie w
    kampanii obiecał.

    Kolego, wyluzuj! Dane NIE WSKAZUJĄ jednoznacznie na osobę. To raz.
    Dwa: dane zawierą osoby zarówno prześladujące jak i prześladowane i sam
    Red. Wildstein powtarzał, że NIE JEST to lista agentów.

    P.S. Ów sympatyczny redaktor Rzeczpospolitej nosi nazwisko Wil_d_stein
    czyli po polsku Dziki Kamień.

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowany.
    "Bezrobocie pilnie poszukiwane!" - Alex D. B.