  • Data: 2005-02-08 12:26:26
    Temat: Re: Lista Widsteina
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/7/2005 11:57 AM, arek wrote:

    > Użytkownik "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl> napisał

    > Liczylem na wypowiedz jakiegos prawnika.

    Arku, podobny problem masz, gdy rozważysz kwestię wpisu w ksiązce
    telefonicznej, kwestie wydania dowodu osobistego na identyczne jak Twoje
    personalia (ktoś może wziąć kredyt na Twoje imię i nazwisko), ktoś może
    posłużyć się Twoimi presonaliami zawierając umowę lub podpisując artykuł
    w gazecie, który np. nie odzwierciedla Twoich poglądów. Czy jest to
    podstawa do powodztwa lub oskarżenia?

    Zgłos sie do IPN, by Ci dali kwit, że jesteś cool. I nie mów, że nie
    widziałeś nigdy SB-ka, bo widziałeś ich wielu, tylko nie wiedziałeś, że
    to "oni".

    Kilka znanych mi osób powiedziało ostatnio, że będzie ubiegać się o
    status osoby pokrzywdzonej w zw. z tytułową publikacją. Nazwiska maja
    dość popspolite - więc odpowiedź, skąd wiedzą, że chodzi o nie nasuwa
    się sama.

    Osoba, która nie ma nic za uszami po prostu ryknie śmiechem - a jak była
    represjonowana to pewnie już dawno zainteresowała się, kto na nią kablował.

    Prawdopodobieństwo, że ktoś miał teczkę i nic o tym nie wie nie jest duże.

    Pzdr: Catbert