eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Thu, 1 Feb 2007 08:16:29 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <4kogq63f48xr$.dlg@onet.pl>
    References: <b39ca$45bdf8be$539046be$402@news.chello.pl>
    <epl14e$1tv$1@news.interia.pl>
    <44c79$45be0dbd$539046be$4273@news.chello.pl>
    <eplh6b$p9o$1@inews.gazeta.pl>
    <bf265$45be52d1$539046be$17441@news.chello.pl>
    <1dkzmyu1zknrq$.dlg@onet.pl>
    <2f57f$45c07ad9$539046be$21546@news.chello.pl>
    <1...@o...pl> <7db52$45c0b8a9$539046be$693@news.chello.pl>
    Reply-To: z...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: ggf10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1170314189 26075 83.12.161.10 (1 Feb 2007 07:16:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Feb 2007 07:16:29 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 335
    X-User: herbinek
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:443547
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 31 sty o godzinie 16:42, na pl.soc.prawo, Jerzy napisał(a):


    > Jak to o co?
    > Musielismy zapłacić w autobusie powtórnie za bilety kupione w przedsprzedaży
    > 2 tyg wcześniej!

    Jesteś żałosny człowieku. Popełniłeś głupotę i teraz starasz się znaleźć
    winnych, najbardziej obciążając kierowcę za to że nie uznał twojej głupiej
    kserokopii i jakiejś RZEKOMEJ reklamacji - która ma tyle wspólnego z PKS-em
    co nic.
    Do przejazdu uprawnia tylko *ważny bilet* - a konia z rzędem temu kto powie
    że zwykła kserokopia biletu jest *ważnym biletem*.

    Gdyby ten autobus odjechał o czasie ty byś się spóźnił z powodu zalania
    mieszkania przez sąsiada - to przedkładałbyś reklamację, dokumenty, że nie
    mogłeś zdążyć na autobus bo załatwiałeś sprawy z zalanym mieszkaniem?

    Ad meritum:
    http://www.pks.bydgoszcz.pl/dok/30.html
    Regulamin jednego z PKSów - inne, ze względu na właściwość miejscową Tobie
    zapewne będą bardzo zbliżone i miały podobne zapisy.

    I co my mamy w takim regulaminie ....

    §4,
    pkt 9
    Obsługa pojazdu może odmówić przewozu osób:
    [..]
    3. odmawiających uregulowanie opłaty za przejazd.

    §5,
    pkt 1
    Umowę przewozu zawiera się przez zakupienie biletu.

    pkt 6
    Pasażerowie regulujący opłaty za przejazd biletami jednorazowymi,
    zobowiązani są zakupić bilet w wyznaczonych przez PKS punktach sprzedaży
    biletów lub u kierowcy (bezpośrednio po wejściu do pojazdu) i zachować
    bilet do kontroli, aż do momentu opuszczenia pojazdu.

    pkt 7
    *Pasażerowi nie wolno odstępować zakupionego biletu innej osobie.*

    no i wreszcie:
    pkt 8
    Bilet zniszczony jest nieważny o ile jego stan uniemożliwia odczytanie
    podstawowych danych zawartych na bilecie..


    Człowieku - Ty po prostu nie miałeś *ważnego biletu* !!!!!!!

    --
    Herbi
    01-02-2007 08:15:10

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1