  • Data: 2012-04-19 00:41:43
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał w wiadomości

    > I masz tam tylko dane związane z Allegro.

    Czyli adres, telefon, wielu ma dane kont, kart kredytowych itd :)

    > I masz tam tylko dane transakcji finansowych, do tego akurat o
    > bezpieczeństwo systemów bankowych martwiłbym się najmniej.

    Bylo z pol roku temu (moze rok), jak hakierzy podmienili strone logowania
    Banku Zachodniego BZWBK, i w jeden dzien wykradli dane kilkunastu (czy nawet
    kilkudziesieciu) tysięcy klientów banku (loginy, hasla, piny, itd). Pozniej
    wszycy musieli.. musielismy zmieniac hasla itd.

    > Największy szpieg świata i zaufanie? Daj spokój.

    Najwiekszym szpiegiem jest Google. Chodza nawet sluchy (zaznaczam - plotki),
    ze Google to jest przykrywka CIA do zbierania danych.
    W kazdym razie w Chinach bez oporu sprzedali dane jakiegos ciecia, ktory w
    pracy ogladal pornole. Zostal skazany na jakies dozywocie, cycuś...
    Dlatego, jak gdzies widze na forum tekst w stylu "Google nie gryzie", albo
    inna forme odeslania z pytaniem na google, to mnie pusty smiech ogarnia.
    Oj gdyzie Google gyzie...