    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Date: Tue, 17 Apr 2012 12:50:28 +0200
    <jmh5ov$5p1$1@news.icm.edu.pl> <jmh68b$e47$1@news.dialog.net.pl>
    <4f8c364b$1@news.home.net.pl> <jmhfcc$l77$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jmhq1r$o8n$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <jmit6b$sbv$1@news.task.gda.pl>
    <jmj5g7$d09$1@news.dialog.net.pl> <jmj7jo$qga$1@news.task.gda.pl>
    <4f8d22d7$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <jmj97g$vi4$1@news.task.gda.pl> <jmjb3m$3jo$1@inews.gazeta.pl>
    <4f8d31c7$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>

    "m" <m...@g...com> wrote in message
    news:4f8d31c7$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...

    > Koszt organizacyjny - ogromny. Repozytorium jednego projektu zajmuje u
    > mnie kilkaset mega, + materiały drugie tyle. Projektów kilkanaście. Chyba
    > bym tydzień nagrywał.
    >
    > Chyba że myślisz o przyrostowych - ale wtedy znowu odzyskiwanie systemu z
    > kilkuset płytek - koszmar.

    Organizacyjnie to jest pewne wyzwanie, ktore rosnie wraz z iloscia
    danych, ale IMO zdecydowanie warte ogarniecia. Sam zrobilem tak:
    1. tablica partycji dysku + partycja systemowa 40 gb (windows
    +wszystkie programy) jest zbackupowana na 2 dyskach usb.
    Jeden schowany w szafie w domu, drugi we firmie :) Te dane sa
    dosc statyczne, wiec odnawianie kopii raz w miesiacu w zupelnosci
    wystarcza. Oczywiscie partycja ta jest zaszyfrowana TC. Kopiowanie
    jej trwa 25 minut, tylez wgrywanie na nowy dysk, wiec nie jest to
    znowu takie wielkie halo!
    2. dane projektow mieszcza mi sie spokojnie w kontenerze
    TC wielkosci 2 gb. Ten kontener kopiuje sobie co pare dni na
    dysk usb lub karte microSD oraz co noc kopiuje sie on internetem
    na inny serwer (a ten serwer tez ma ustawione kopiowanie jeszcze
    na inny, ale to juz niewazne).

    Gdybym mial do wyboru: utrata sprzetu czy grzebanie w moich
    danych przez policje/bog wie kogo - to w ogole bym sie nie
    zastanawial. Nawet jakby zabierali raz w miesiacu :)

    P.s. Zeby nie bylo - nie mam zadnych "strasznych" rzeczy
    na dyskach, jedynie efekty mojej pracy.