  • Data: 2003-09-23 18:58:02
    Temat: Re: Likwidacja szkody komunikacyjnej z OC w PZU
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    div <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> wrote:

    > popisu.. .. generalizujac PZU ma w d... klientow ale niestety w duzej mierze

    Niestety ma w dupie klientów nawet, jeśli przedstawiają oni racjonalne
    argumenty i podpierają się literą prawa :(

    > przedstawione zdarzenie drogowe.. (nie znam szczegolow) .. bo wyobraz sobie
    > ze dostales w przedni zderzak a zglaszasz uszkodzenie tylnego
    > amortyzatora.... jesli logicznie opiszesz jak moglo do tego dojsc PZU nie

    O widzisz. Ja mam właśnie taki problem z uszkodzeniem tylnej klapy
    bagażnika. Szkoda była przód+lewa strona.

    > bedzie robilo ci wstretow i da go do wymiany.. ale jesli jedyne co uslyszy..
    > "ale byl dobry" to raczej nie jest to dobry argument...

    Niestety. Konkretne, jasne i dokładne tłumaczenie nie pomogło. PZU odmówiło
    dwukrotnie uznania tego jako elementu szkody.

    > Na codzien mam stycznosc z PZU , inspektorami , wyliczaniem szkod i
    > naprawa.. wiec jesli masz jakies pytanka wal na priv.. ..

    Zobaczę co mi odpiszą na dzisiejsze pismo.

    > PS wedle przepisow Prawa niewazne jest czy opony na jednej osi pojazdu sa
    > tej samej firmy.. wazna jest tzw rzezba bierznika...

    No toć przecież napisałem, że będzie inny model opony i inny model bieżnika.

    --
    Przemysław Maciuszko