    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidacja dział. gosp.
    Date: Sun, 27 Nov 2005 05:57:14 +0100

    x napisał(a):
    > ... ja (też 5 i 6) za bardzo przywiązuje się do miejsca i tylko to mnie
    > trzyma, no i to, że jeszcze "jakoś" żyję.

    Do kosztow zycia nalezy jeszcze doliczyc jako podatek to, na czym traci
    sie kase, a co nie powinno miec miejsca.
    Przykladowo:
    Zniszczylem zawieszenie w samochodzie, kosztowalo mnie to ca 1000zl,
    urwalem miske, zatarlem silnik, koszt ca 1500 zl. Wszystko z powodu
    wysokiej jakosci drog.
    Musialem z dzieciakami isc do prywatnego pediatry, bo nie bylem pewien,
    czy w podanym terminie przez "publiczna" dzieciaki jeszcze sie beda do
    pediatry nadawaly, czy tez raczej zapisac je juz do "doroslego" lekarza,
    koszt ok 400 zl.
    Karetka odmowila przyjazdu z powodu "niepodpisania jakiejs tam umowy z
    kims", musialem zone zawiezc do prywatnej kliniki (najblizej) koszt
    pobytu prawie 1000 zl
    A to tylko to, co dobrze pamietam, drobiazgow pewnie drugie tyle by sie
    nazbieralo

    Czyli w ciagu roku zaplacilem ekstra 3900 zl podatku, co mi daje kolejne
    10%. Wiec nie 19%, a 29% podatku, tyle rzeczywiscie sie placi w tym
    kraju. Obowiazkowy zus to tez forma podatku, a rocznie daje to ca 8kpln.

    Czyli: najnizszy prog dochodowy-podatkowy dla DG to ok 50%!!!!!

    Pozniej oczywiscie jako konsumenci wkraczamy w platnictwo podatkow
    posrednich. Ale to juz inna bajka

    I co? juz nie jest tak kolorowo? :)

    --
    PozDro