eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidacja Kasy a ochrona danych osobowych-zgodna z prawem? › Re: Likwidacja Kasy a ochrona danych osobowych-zgodna z prawem?
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidacja Kasy a ochrona danych osobowych-zgodna z prawem?
    Date: Tue, 25 Jan 2011 08:20:15 +0100

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 20:01:23 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > No nie, muszę użyć firmowego druku z kodem kreskowym,
    > a tam są dane (imię nazwisko, adres...)

    Ja bym bardzo chciał żeby wszyscy używali - ale jednak nie używają.
    Albo idą z nimi na pocztę, gdzie i tak przeklepują dane i zawartość kodu
    kreskowego nie ma znaczenia.

    Jeśli rachunek jest indywidualny, co czasami można poznać po tym że
    końcówka numeru konta jest taka sama jak numer klienta (gdzieś powinien być
    na fakturze), to może wpłacać za nas ciocia z Ameryki i też będzie dobrze.
    Jeśli jest zbiorczy to trzeba przepisać pole "tytułem".
    Najbardziej hadcore'owo można wysłać jako Myszka Miki i nic nie podawać.
    A za kilka dni zrobić zgłoszenie w BOK, że wpłata nie wpłynęła i dać im
    skan wpłaty od Myszki Miki - przeksięgują z wpłat nieskojarzonych i też
    będzie ok ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry