  • Data: 2007-08-29 06:30:08
    Temat: Re: Licencji brak - programy komputerowe
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > b. jeśli "program w pudełku", wyposażony w licencję, jest
    > "egzemplarzem", to oczywiście prawo do zbycia jest bezwzględne
    > (art.51)

    Ale niekoniecznie do korzystania z tegoż utworu. Czyli kupiłem
    egzemplarz utworu, mogę sprzedać egzemplarz utworu. Zawarłem umowę
    licencyjną, mogę korzystać z utworu.

    > c. jeśli nie zachodzi ani a. ani b. to przydała by się podstawa prawna.

    Swoboda umów.

    > Na mój gust wypadałoby pamiętać, że jeśliby nie wynikała ona
    > z ustawy prawo autorskie, to jej naruszenie nie podpadałoby
    > pod przepisy tej ustawy, prawda?

    Ale pod KK już tak. Pytanie, czy jeżeli sprzedam egzemplarz utworu, a
    licencja jest nieprzenaszalna, to czy będzie to ,,uzyskanie'' od osoby
    nieuprawnionej?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak