  • Data: 2007-08-28 11:29:13
    Temat: Re: Licencji brak - programy komputerowe
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Nie słyszałem o tym, żeby istniały gdziekolwiek antykwariaty
    > zajmujące się oprogramowaniem

    Właściwie to są takie antykwariaty, przynajmniej w Europie Zachodniej
    i w USA. Z tego, co wiem, to w takich antykwariatach sprzedaje się
    albo oprogramowanie w nierozpakowanych pudełkach (czyli takie, którego
    nabywca ma prawo do nawiązania umowy licencyjnej) albo oprogramowanie,
    do którego wynikające z umowy licencyjnej uprawnienia użytkownik ma
    prawo przekazać.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl