    From: hans2000 <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencje odpowiedzialność dyrektor
    Date: Mon, 14 Feb 2005 08:08:51 +0100

    MAc napisał(a):

    > 1. Audyt oprogramowania
    Na to nie da kasy
    > 2. Na piśmie stan oprogramowania - zachowaj kopię z odbiorem
    To właśnie robie
    > 3. Posprzątać - usunąć nielegalne
    Nie ma takiej możliwości poniważ większość to Windows
    > 4. Poniownie audyt i stan oprogramowania wraz z wnioskami pokontrolnymi.
    > - zachowaj kopię
    Nie ma możliwości zrobić audytu przez firmę zewnętrzną
    > 5. Pisma do podpisania przez pracowników ze stanem oprogramowania na ich
    > sprzęcie oraz z zakazem instalowania czegokolwiek bez pisemnej
    > zgody/polecenia.
    To będzie zrobione
    > 6 sprawdzić, czy się nie da pokombinować ze sprzedawcą oprogramowania,
    > żeby pokorygował faktury i "dosprzedał" myszy.
    Nie ma już tej firmy która to sprzedała -- mój poprzednik namieszał solidnie
    > Nie zapominaj, że jesteś pracownikiem firmy i Twoim podstawowym zadaniem
    > nie jest bezsensowna walka z szefem tylko znalezienie sposobów na
    > legalne rozwiązanie problemu.
    Ale niestety do tego teraz doszło, najbardziej denerwuje to że uważa że
    wie lepiej wszystko.