  • Data: 2003-10-10 06:14:03
    Temat: Re: Licencjat vs Inżynier ?
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qwertz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bm5etp$7ce$1@nemesis.news.tpi.pl...

    | Użytkownik "Cbr" <jeton[nospam]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    | imienia
    |

    | licencjat i inżynier to wykształcenie wyższe zawodowe. I nie jest to
    pełne
    | wyższe
    | chociaz można sie spierać co to właściwie jest.

    Owszem jest to pelne wyzsze. Nie ma juz w tej chwili mozliwosci zrobienia
    "niepelnego wyzszego" - kiedys byla.

    Licencjat / inzynier jest pelnym wyzszym -tyle ze zawodowym i sa sobie
    rozwnowazne.

    Tak na marginesie przypadek Kwasniewskiego to tez nie jest "niepelne
    wyzsze". Niepelne wyzsze kiedys (lata 50/60 ? XX wieku ) mieli absolwenci
    jakis szkol wojskowych, nie wiem czy tez nie seminaria nauczycielskie i
    moze cos jeszcze - ale tego nie jestem pewien.

    A.