  • Data: 2005-04-30 08:23:13
    Temat: Re: Licencja na oprogramowanie
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robi <r...@v...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Zadając pytanie nie chodziło mi o wywody zdroworozsądkowe, ale o
    > wskazanie zapisu prawnego definującego pojęcie użytkowania
    > komercyjnego oprogramowania, nie mniej dzięki.

    Nie wszystko jest wprost zdefiniowane w prawie, nikt tego nawet na szczescie
    nie próbuje zrobić. Prawo posługuje się pojęciami, które mają swoje
    znaczenie w języku. Dlatego czesto wystarczy ( i trzeba) zaajrzeć do
    słownika. Jeśli prowadzisz firmę to Twoim ogólnym celem jest zysk. Elementem
    osiągania zysku jest unikanie strat. I tyle.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide