    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja a odpowiedzialność karna
    Date: Sat, 5 Jan 2008 06:53:08 -0800 (PST)

    On Jan 5, 2:56 pm, "lux" <b...@b...servera> wrote:

    > =====
    > to chyba zalezy od licencji. Jak nie zabrania użycznia programu to możesz.
    >
    > --
    > lux

    Tylko ze licencja zabrania. Nie tyle uzyczania co jesli kupil student
    Jan Kowalski to Jerzy Kowalski niestudent uzywac nie moze. Co to za
    studia ze badac po nich magistrem nie uwazasz ze warto kupic narzedzie
    do pracy za 2700? Chyba ze robisz w nizm wizytowki za 50 zlotych i
    zakup nigdy ci sie nie zwroci.