  • Data: 2002-04-07 16:50:28
    Temat: Re: Licencja OEM - jak kupic
    Od: "technov" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja mogę kupić takiego windowsa
    też nie wiem co z tym zrobić
    komputer to był jeszcze p200mmx
    o reszcie nie wspomnę
    kilka modernizacji i w zasadzie została tylko obudowa z oryginału
    to co, to jest ten sam komp czy nie?
    a rachunek skąd ? jak kupuję prywatnie od ludzia ?
    poza tym to już nie ten sam komp.
    ja myślę że te licencje gatesa są g..... warte
    wystarczy przecytać licencję i słowo program zamienić np na samochód. życzę
    ubawu z lektury.
    polecam federacji konsumentów

    Użytkownik "Krzysztof Klosowski" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:a8paja$8io$1@news.onet.pl...