eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja OEM Microsoftu i legalność odsprzedawanych programów.Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćodsprzedawanych programów.
  • Data: 2002-12-29 15:25:57
    Temat: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćodsprzedawanych programów.
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur wrote:
    >jak zapewne wiesz (bo dziadunio zapewne wspominal), za takie slowa
    >bralo się kiedys w ryj (upsss... Kiedys to się nazywalo satysfakcja,
    >jednak wg. Boziewicza zdolnosc do niej mieli tylko ludzie posiadajacy
    >honor. A zatem czuj się bezpiecznie - nie przychodz wiecej na spotkania
    >w ochraniaczu na żeby.

    Spokojnie Arturze, nie pierwszy raz Arnold 'Arek' strasznie się wk..... ;)
    Kiedyś zwymyślał mnie od 'nędznych reportażyn' a teraz chciałby
    mnie 'wychędożyć' ;) - ubogo ale chędogo? :)))

    Zauważyłam, że największą jego wściekłość i reakcję j.w. wywołują
    zawsze osoby, które dostrzegają że kręci i oszukuje.
    To zakłóca jego wirtualny usenetowy świat w którym z nadającego
    przez modem hydraulika staje się prezesem firm o milionowych obrotach,
    znawcą prawa, medycyny, reżyserem, sędzią wydającym wyroki i autorytetem
    moralnym.

    Idę wychędożyć kuchnię ;)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>