eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja OEM Microsoftu i legalność odsprzedawanych programów. › Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćods przedawanych programów.
  • Data: 2002-12-28 13:04:54
    Temat: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćods przedawanych programów.
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Skarżyński wrote:
    > A ty wyraźnie napisałeś o udostępnieniu mp3 z nagraniem rozmowy.
    > Podaj proszę link żebym mógł się z tobą zgodzić.

    Nie będe jej upubliczniał bo zapomniałem o tym gościa ostrzec,
    a nie chcę być sk...
    Za to każdemu chętnemu mogę ją odtworzyć na miejscu, jeśli ktoś
    chce się do mnie pofatygować.
    Każdy też może zadzwonić do kancelarii, która obsługuje BSA i zapytać
    czy ścigają za licencje OEM kupione we wtórnym obiegu, tudzież ile
    osób/firm podali do sądu lub poszli na ugodę w tej kwestii.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm