    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Lewy" przegląd techniczny samochodu
    Date: Fri, 31 Oct 2008 17:44:45 +0100

    On Fri, 31 Oct 2008, Olgierd wrote:

    > Zapewne można rozważyć odpowiedzialność karną -- poświadczenie nieprawdy.

    Przez kogo?
    Nie pamiętam autora, niedawno czytałem opisy działania w Afryce
    (pod koniec zeszłego wieku) firm, ktore odpicowywały samochód
    "na przegląd" tylko po to, żeby po przeglądze wymontować
    ponownie założone części (i z powrotem wstawić złom) :]
    Być może w .pl przemysłowo nikt tak nie robi, ale amatorskiej
    działalności pt. "sprzęgło od szwagra, hamulec od brata
    i przegląd zaliczony" bym nie wykluczał.
    Niby jakie są dowody że stacja widziała samochód W TAKIM STANIE?

    pzdr, Gotfryd