  • Data: 2008-12-09 21:50:11
    Temat: Re: Lekarka miała prawo odmówić?
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik " sok marchwiowy" <s...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ghlc1e$dfa$1@inews.gazeta.pl...

    > I w tym celu musiałeś zacytować tych kilkadziesiąt linii tekstu :-)
    Tak, żebyś jeszcze raz przeanalizował.

    > A dzieliłem wypowiedź na fragmenty, bo wydawało mi się, że bedzie bardziej
    > zrozumiała.
    Nie wiedziałem że musisz dzielić stosunkowo prosty tekst na małe fragmenty
    żeby go zrozumieć. W przyszłości postaram się pisać prostsze i krótsze.
    teksty. I dzielić je na fragmenty.
    >Jeśli czegoś nie rozumiesz, to po prostu napisz.
    Nie dziękuję.
    >Postaram się wyjaśnić.
    Wydaje mi się że ktoś kto nie jest w stanie ogarnąć 300 słów, tak ze w czasie
    czytania ostatniego zdania pamięta co było w pierwszym. To nawet jak się
    będzie bardzo starał nie będzie w stanie odpowiedzieć nawet na proste ale
    długie pytanie. Może poćwicz czytanie dłuższych tekstów. Mogę Ci podesłać parę
    tytułów książek z krótkimi opowiadaniami.