  • Data: 2006-01-10 21:06:57
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn [###s...@s...pl.###] napisał:

    > Podstawa prawna na fakt, ze za odmówienie bezprawnego legitymowania
    mozna
    > legitymowanego ukarac.

    W art. 65§2 kw, ani z tego co mi wiadomo nigdzie indziej, nie
    przewidziano zwolnienia z odpowiedzialności z tego powodu. Przepis
    jest jasny. Już wiele razy wykazywałem tu i mi się po raz kolejny nie
    chce, że w kontakcie organ procesowy - obywatel zawsze najlepiej
    przyjąć, ze organ procesowy działa zgodnie z prawem. W razie
    wątpliwości PO WYKONANIU czynności posze się skargę, zażalenie czy co
    tam przewiduje prawo. Ale PO. W innym wypadku organ czynność i tak
    wykona, tylko sytuacja procesowa osoby - której prawa pisze i nawet
    naruszono - będzie o wiele lepsza. Cóż z tego, ze wykaże, nawet, że
    policjant tego, lub tamtego nie dopełnił, skoro sama przy okazji
    dopuszcza się przestępstwa lub wykroczenia?