  • Data: 2005-09-06 19:00:44
    Temat: Re: Legitymacja - PKP - Policja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała"
    <u...@p...org> napisał w wiadomości

    > Pytanie - co można było w tej sytuacji zrobić? W sytuacji gdy
    > legitymacji już nie było(podarta). Wymagać jakiegoś odszkodowania?
    Od
    > kogo? PKP? Kanara?

    Przede wszystkim natychmiast na miejsce wezwać Policję, by konduktora
    wylegitymowała. Przy okazji policja wylegitymowała by potencjalnych
    świadków zdarzenia. Następny ruch, to próba znalezienia strzępów tej
    legitymacji na torach - bo jak rozumiem gość legitymację wyrzucił z
    pociągu. Gdyby się udało, to konduktor niemal na pewno conajmniej
    traci pracę, o wyroku nie wspominając. Jeśli się nie uda, to mam
    zeznania kilku świadków przeciwko konduktorowi. Komu da wiarę sąd?