  • Data: 2006-11-01 12:31:49
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Troll Przemek R. wrote:

    > po pierwsze jezlei ktos zamieszcza 'linki' prwadzace do plikow i tego
    > nie sprawdzil to podpowiada za pomocnictwo conajmniej w zamiarze

    Aha, czyli jak pracownik poczty przyjmuje paczkę i nie sprawdzi jej
    zawartości, to jeśli okaże się, że w środku była bomba, narkotyki albo
    kradziony telefon, to też powinien odpowiadać za ten twój zamiar ewentualny?

    Czy może za to odpowiada listonosz zostawiający awizo?

    > ewentualnym (poczytaj o tym bo juz raz pokazalez ze nie masz zielonego
    > pojecia czym to jest), po drugie sorry ale gry do ktorych sa podane te
    > "linki" sa ogolnie znane i z pewnoscia nie dlatego ze sa darmowe,

    Przykro mi, ale mi akurat "SWAT 4" nic nie mówi.

    Natomiast znam parę innych gierek, które o ile mi wiadomo są ogólnie
    znane, ale są (przynajmniej obecnie) dostępne zarówno odpłatnie jak i
    nieodpłatnie.

    > wiec akurat w tym przypadku moim zdaniem mamy do czynienia z
    > zamiarem BEZPOSREDNIM.

    Twoje zdanie w świecie realnym jest na szczęście mniej znaczące, niż
    jeden płatek śniegu z zimy sprzed 10 lat...