  • Data: 2008-01-27 10:25:18
    Temat: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnfpn0ve.qgh.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Sat, 26 Jan 2008 16:21:16 +0100,
    > Troll <w...@d...mnie> screamed:
    >>

    > Wszystkie zależności ściągną Ci się w ciągu kilkunastu sekund.
    > Witamy w 21. wieku.

    sranie w banie. Moga sie sciagnac ale niekoneicznie, po z atym z jakiej
    racji mam dociagac jakmozna miec wszystko w jednej instalce?
    Ma to byc niby wygodniejsze?

    > Poniższy wybór (domyślna instalacja) jest wg Ciebie prośbą o hasło?
    >
    > Cancel - I don't know where this program is from or what it's for.
    > Allow - I trust this program. I know where it's from or I've used it
    > before.

    nie bardzo rozumiem o co ci chodzi?

    Na czym instalujesz i czy masz wlaczona ochrone kont i czy uzywasz konta
    zwyklego usera przy codziennym uzytkownaiu systemu?

    P.