  • Data: 2008-01-26 19:03:09
    Temat: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sat, 26 Jan 2008 16:21:16 +0100,
    Troll <w...@d...mnie> screamed:
    > zwlaszzcza jak jak chcesz sobie pograc, daruj sobie, osobie dobrze obeznanej
    > instalacja prostego programu moze zajac kilkagodzin poprzez wy,mog
    > spelnienia x zaleznosci (instalacji kilkunastu paczek).

    Wszystkie zależności ściągną Ci się w ciągu kilkunastu sekund.
    Witamy w 21. wieku.

    > Nie wiem czy wiesz ale w vista masz taka sama kontrole kont jak pod linuxem
    > (root, zwykly user, prosba o haslo roota przy instalacji programu)

    Poniższy wybór (domyślna instalacja) jest wg Ciebie prośbą o hasło?

    Cancel - I don't know where this program is from or what it's for.
    Allow - I trust this program. I know where it's from or I've used it before.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 20:00:07 user up 11598 days, 7:55, 1 user, load average: 0.99, 0.98, 0.64 ]

    Ignorance *is* bliss, but it will never replace sex.