  • Data: 2007-12-18 19:32:33
    Temat: Re: Legalne czy nie?!
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> writes:

    > <d...@i...pl> wrote
    > komputerowych. Np. Filmów DVD
    >
    > Odróżnij programy od innych utworów, nie wydaje mi się, aby film był
    > programem

    Czasami film jest zapisany w postaci programu komputerowego. Wówczas
    program komputerowy zwykle nie jest utworem i nie podlega ochronie
    prawnoautorskiej, której to ochronie podlega jedynie film.

    > Programy mają wyższa ochronę prawną, jeśli chodzi o uzyskiwanie ich.

    Drakońską. I IMO to jest niezgodne z art. 32 Konstytucji, ponieważ
    dyskryminuje twórców niebędących programistami komputerowymi.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl