    From: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ławka przed blokiem
    Date: Wed, 19 May 2004 23:12:56 +0200

    Użytkownik "adihack" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c8dvhd$hb7$1@fargo.cgs.pl...
    > A zastanów się czy swoim zachowaniem ich nie prowukujesz ... Bo ja
    > tez lubie wqr** niektorych ludzi. Jesli chodzi o smarowanie lawki no
    > najlepiej drezmem truskawkowym. Po 3 dniach zgnije i bedzie taki
    > smrod ze bedziesz mial spokoj az ktos wyczysci albo deszcz spadnie.
    > Ale po pierwsze zwroc uwage na swoje zachowanie, moze to ty ich
    > prowojujesz. A jak lawake usuniesz to spoldzielnia nowa postawi.

    Wielokrotnie się nad tym zastanawiałem. I doszedłem do wniosku, że moim
    błędem było, że kiedyś w ogóle zwróciłem im uwagę jawnie. Było to przy
    okazji podpalania ogłoszeń wiszących na klatce. wtedy powodowałem się
    poczuciem obywatelskości, ale teraz żałuję, bo sąsiedzi boją się stanąc ze
    mną przeciwko tym gówniarzom. Nie jestem złośliwy - wręcz przeciwnie,
    kilkakrotnie próbowałem rozmawiać - na takiej partnerskiej stopie, co
    zresztą przychodziło mi trudno, bo ci koledzy barddzo niewiele rozumieją.
    Tłumaczyłem im, że chcę mieć po prostu spokój i że nie przeszkadza mi, że
    siedzą, oby byli spokojni.

    Co do ławek, to nie zamierzam likwidować ich sam. Napisałem prośbę do
    spółdzielni i mam nadzieję, że będzie rozpatrzona pozytywnie.