  • Data: 2007-10-31 18:16:48
    Temat: Re: Latał z siekierą-co to za przestepstwo?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fga1s0$198g$1@opal.icpnet.pl...

    > Kilka lat temu czytałem w Super Expressie, jak to pijany facet biegał z
    > siekierą po całej wsi i krzyczał do mieszkańców, wymachując tą siekierą w
    > ich stronę, że "wszystkich zapierdoli" (ponoć dokładnie tymi słowami).
    > Ostatecznie nikomu krzywdy nie zrobił, ale mimo to go zamknęli - nie
    > pamiętam już wprawdzie, z jakiego dokładnie tytułu, ale generalnie to
    > było przestępstwo.

    Ale w tym wypadku potencjalne ofiary (wszyscy) byli w zasięgu sprawcy.
    Mogli się wystraszyć, więc można spokojnie stawiać zarzut gróźb karalnych.
    Kluczowym dla przypadku, który podniósł inicjator tego wątku zwrócił uwagę
    na fakt, że potencjalnej ofiary w miejscu zajścia nie było. W tej sytuacji
    nie mogła się ona "skutecznie" przestraszyć.