eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe... › Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
  • Data: 2009-10-14 17:29:16
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:haqao0$li8$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Myślę, że w świetle sytuacji, że ktoś z kims się rozstaje i nie żyje w
    > bliskiej relacji przez dwa lata (zakładam, że niedawno miało miejsce owo
    > logowanie) jest dość twardym faktem pozwalającym przypuszczać, że ona
    > już go nie upoważniała do sprawdzania prywarnej poczty. Poza tym, jak
    > się domyślam, takie upoważnienie do sprawdzania nigdy nie istniało,
    > jedyne do czego go upoważniła to założenie konta.

    Inna sprawa, że "laska" mogła w bardzo prosty sposób odebrać te
    uprawnienia zmieniając hasło.
    Jeśli i takiego "trudu" nie podjęła, zasadne wydaje się przypuszczać, że
    uprawnień tych nie starała się cofnąć
    w żadnej formie, którą udało by się z łatwością udowodnić, a w Polsce na
    szczęście obowiązuje
    jeszcze domniemanie niewinności.