  • Data: 2010-02-14 15:12:36
    Temat: Re: Laptop wygrany w konkursie nie dziala - co zrobic?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-14 15:59, grzeda pisze:

    > Ja wiem, ze nie odnosisz sie do meritum,

    To ja nie wiedziałem ;) Myślałem, że piszę merytorycznie.

    ale przypominam, ze dziewczynie
    > zalezy na szybkim otrzymaniu sprawnego sprzetu.

    Tej szybkości w pierwszym poście nie doczytałem

    Do sadu to mozesz isc
    > jak masz duuuuuuuuuuuuuzo czasu.

    A jeśli uprzejme proszenie jest szybsze, to czemu nie. Tylko po pierwsze
    zdaje się, ze już prosiła i ją na drzewo spuścili, a po drugie pytanie w
    pierwszym poście było o to, na jakie przepisy się powołać. No to je podałem.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez