eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Date: Wed, 23 Mar 2005 08:53:04 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 16
    Sender: p...@o...pl@213-238-102-122.adsl.inetia.pl
    Message-ID: <d1r788$drb$1@news.onet.pl>
    References: <d1lvlg$oat$1@news.onet.pl> <d1m1ar$sik$1@news.onet.pl>
    <d1m5ag$9$1@inews.gazeta.pl> <d1m795$o59$1@news.onet.pl>
    <d1mcdb$7sj$1@inews.gazeta.pl> <d1mch1$897$1@news.onet.pl>
    <d1n69l$cqv$1@nemesis.news.tpi.pl> <d1nccd$bo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d1ojbo$9ga$1@news.onet.pl> <i16hbjm4jcm1$.shiugjnbkxqp.dlg@40tude.net>
    <d1pm4v$f8d$2@news.onet.pl> <1qnpts78jc8vx$.10g54pcylu1km.dlg@40tude.net>
    <d1pttc$j2a$4@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <d1q2ll$3pp$1@news.onet.pl> <udinxa94r5as.zwa596q3754v$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-102-122.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1111564360 14187 213.238.102.122 (23 Mar 2005 07:52:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Mar 2005 07:52:40 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:286302
    [ ukryj nagłówki ]

    > Hmm.....to "chyba że" będzie bardzo trudno sprzedawcy udowodnić. Musiałby
    > na piśmie stwierdzić, że wiąże się to z nadmiernymi kosztami, czyli je
    > precyzyjnie określić. W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
    > naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to
    dla
    > sprzedawcy utrudnieniem. Nie wiem jak to akurat wygląda w przypadku
    > reklamacji notebooka, ale może poczekajmy na odpowiedź sprzedawcy? :)

    choci o kumpla.
    Sprzedawca powiedzial
    "a nie wiem niech pan zadzwoni do producenta"
    Pozniej laskawie sie zgodzil ze to on przyjmie gwarancje, kumpel chyba nie
    chcial wchiodzi na sciezke wojenna.
    ;( realia sa smutne


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1