    From: Stefan <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laptop dłużnika.
    Date: Tue, 3 Mar 2009 01:05:21 +0100
    Sender: s...@8...tktelekom.pl

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 00:56:12 +0100, ant napisał(a):

    > No poczekajcie, rozumiem, że za instalację Windowsa wystawisz
    > fakturę/rachunek? Dopisz do tego rachunku kaucje za sprzęt 300zł
    > i te 1002zł zaległe za "internet". Laptopa nie wydawaj, póki
    > nie zapłaci i jakby co to Ty dzwoń po policję :-)
    >
    > To taka luźna interpretacja więc ;-)

    A może wystawię mu fakturę za instalację windowsa na 1500 zł i wtedy nie
    wydam kompa dokąd nie wpłaci za tą usługę? Jeśli nie zgadza się z kwotą
    żądaną przez mnie to przecież zawsze może odwołać się do sądu. Może nawet
    wygra. Ale przez ten czas sprzęt będzie u mnie... No chyba, że się będzie
    chciał dogadać :)

    siarra