  • Data: 2006-06-28 23:45:26
    Temat: Re: Łączenie się do wifi.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.06.2006 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:

    > No jak nie. Pakiety zachowują się inaczej, niż gdyby nie był podłączony.

    Tzn? Mają inną strukturę? Zawierają inne nagłówki? Są inaczej routowane?

    > Korzyść majątkowa jest - korzysta z netu za darmo, gdy normalnie za to
    > się płaci.

    To teraz mamy kilka dalszych wątpliwości:
    1) Czy będziesz w stanie udowodnić celowość takiego działania?
    2) Czy aby płacenie za takie usługi jest aż tak powszechne (jest cała masa
    darmowych punktów dostępowych)?
    3) Co to w ogóle znaczy, że coś wpływa i kiedy możemy powiedzieć że
    wpływa? Jak w czasie upałów zacznie siadać bezprzewodowy router (niektóre
    modele linksysa tak miały) a Ty mi zapłacisz za to, że ja go schłodzę
    wentylatorem to czy podpadam pod odpowiedzialność z art 287 u.1? :)
    Czyli jakie były tu właściwie intencje Ustawodawcy?

    --
    Marcin