    From: u...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Łączenie się do wifi.
    Date: 22 Jun 2006 13:48:21 -0700

    Bartosz wrote:
    > Korzystanie z cudzych rzeczy w tym przypadku z cudzej infrastruktury bez
    > zgody własciciela jest zapewne przestępstwem.
    >
    > Pytasz się o oczywiste rzeczy.
    > Chyba że sieć wewnętrzna z której chcesz skorzystać jest twoją własnością to
    > co innego.

    Wielokrotnie słyszałem, że przestępstwo jest dokonywane, jeśli:
    a) Wejdę w pośiadanie danych (obejrze, skopjuję), których
    niepowinienem
    b) Uniemożliwiam/utrudniam to osoba uprawnionym
    Tzn. Nie karane jest włamanie się do komputera tylko pozyskanie
    hasła czy przejrzenie plików.

    Też uważam, że to dziwne...