  • Data: 2020-03-21 20:03:08
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2020 o 19:06, nadir pisze:

    > OK, tylko skąd ta wiedza? Bo to co u nas jest, to jest farsa, nikt
    > nikogo nie bada przy przekraczaniu granicy.

    Tylko tu nie ma słowem o tych 30.000 zł. Ten artykuł ja już dawno
    wskazywałem. Jednak dotyczy on osób, które wiedzą, albo przynajmniej
    mają podstawy przypuszczać, że są zakażone. To nie jest do końca to
    samo, co decyzja o kwarantannie spowodowana tym, że ktoś z za granicy
    przyjechał, lub gdzieś tam miał kontakt z zakażonym - dokąd nie ma
    pozytywnego wyniku badania oczywiście.

    --
    Robert Tomasik