  • Data: 2010-11-25 07:43:06
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2010 08:15, witek pisze:

    > to nie dokonca jest tez tak, ze spoldzielnia w osobie prezesa moze
    > chodzic po tym jak po pańskim polu i rozporzadzac tym jak wlasnym, bo to
    > tez nie jego wlasnosc.

    No właśnie sęk w tym, że nie może, bo ktoś postawił drzwi ;)

    Gdyby nie te drzwi, to by sobie mógł pochodzić, pooglądać... Z wyjątkiem
    mieszkań, ale za nie płacą lokatorzy czynsz.

    Widzisz zależność? ;->

    > to nie jest zawałeszczenie jednych kosztem drugich, bo po pierwsze
    > dostali na to zgode, po drugie dostał to kazdy i na kazdym pietrze można
    > było sobie takie cos zrobic

    I na każdym piętrze jest mieszkanie - też otrzymane za zgodą
    właściciela. Czy z tego coś wynika? ;->

    [ciach]

    > jak sie coś komuś daje, to sie potem koniowi w zęby nie zagląda i opłat
    > za to nie chce. dla mnie to po prostu zwykła słoma z butów.

    Promocja była i się skończyła ;)

    > było opłaty wprowadzić od samego początku. nikt wówczas nie miał by do
    > nikogo pretensji. czysta psychologia

    Niby masz rację, ale tylko kulturalnie, a nie formalno-prawnie ;)