  • Data: 2010-11-25 07:15:56
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/25/2010 12:58 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Może też, ale popatrz na to tak: masz jakiś kawałek nieruchomości i ktoś
    > ci teraz z niego korzysta gratis, bez umowy i na wyłączność. Takie
    > zawłaszczenie.

    to nie dokonca jest tez tak, ze spoldzielnia w osobie prezesa moze
    chodzic po tym jak po pańskim polu i rozporzadzac tym jak wlasnym, bo to
    tez nie jego wlasnosc.

    to nie jest zawałeszczenie jednych kosztem drugich, bo po pierwsze
    dostali na to zgode, po drugie dostał to kazdy i na kazdym pietrze można
    było sobie takie cos zrobic

    a jak rozumiem sporów pomiedzy mieszkancami tego samego pietra nie ma.

    wiec to jest tylko kwestia umowy, czy za to płacimy czy nie.

    jak sie coś komuś daje, to sie potem koniowi w zęby nie zagląda i opłat
    za to nie chce. dla mnie to po prostu zwykła słoma z butów.

    było opłaty wprowadzić od samego początku. nikt wówczas nie miał by do
    nikogo pretensji. czysta psychologia