    From: No Name <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kurator zawodowy, kłamstwa i kasety wideo
    Date: Fri, 11 Sep 2009 09:00:22 -0700 (PDT)

    > Bajki.
    > Ale gdyby tak było to jest to przestępstwo i wystarczy policja.

    Nie chcę udowadniać czy to bajki czy nie, szukam wiedzy bo problem
    jest poważny.

    Czy mówisz o zwykłym przestępstwie jakim jest posiadanie (używanie)
    narkotyków?
    Myślałem bardziej o kodeksie kuratorów (jeśli takowy istnieje) lub
    innych przepisach
    regulujących sprawy tego zawodu. Jeśli możesz, wskaż miejsce gdzie mam
    szukać
    jakie paragrafy dotyczą tej sprawy lub daj mi jakąkolwiek wskazówkę.
    Wydaje mi się
    że policja nic nie pomoże, pani kurator ma "wysoko postawione plecy" w
    sądzie
    w którym pracuje. Jeśli ma to być doniesienie do prokuratury, podpiszę
    się pod
    nim obiema rękoma.

    pozdrawiam