  • Data: 2013-09-20 17:37:42
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > Czyli wg was może np komis przyjąć telefon ( sam telefon bez ładowarki,
    > pudełka, papierów ) ???

    Jasne.
    Onże komis oczywiście będzie chciał się zabezpieczyć "z przezorności
    procesowej", np. porównując facjatę twierdzącego że to jest
    jego telefon ze zdjęciem z dowodu, ale nie dlatego, że "musi
    być z pudełkiem i ładowarką", a dlatego, że tak nakazuje
    rozsądek.

    > Jeżeli tak to jesteście wg mnie idioci

    Dziękujemy.
    Jeszcze zapomniałeś skomentować kto tu wyskoczył z tezą
    o nieprywatnych firmach. Czekam z pewną dozą nadziei na ubaw ;>

    > bo taki telefon może być krojony za rogiem tego własnie komisu :)

    Twierdzisz ze tłuk sprzedawca nie prowadzi ewidencji sprzedaży,
    mimo że tak nakazuje mu prawo, i ma kłopot ze sprawdzeniem
    że to jest *TEN* telefon?

    > CHyba nie do końca znacie prawo.

    A Ty znasz?
    Dziwne... podaj w końcu ten przepis na który się powołujesz.

    > ps. idzcie obojetnie do jakiegos komisu, lombardu itd i powiedzcie ze macie
    > SAM telefon bez niczego i chcecie go sprzedać :)

    Iść to "se mogę", ale nie mam telefonu na sprzedaż :>
    Ty chyba sugerujesz, że sprzedawca będzie prowadził rozmowę
    "na sucho", nie widząc tego telefonu, najwyraźniej sprzedawców
    też uważasz za idiotów, nie tylko nas.
    FYI: jesteś w błędzie.

    pzdr, Gotfryd