  • Data: 2013-09-20 14:35:37
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > Założyłem że od firmy - bo firma MUSI mieć dokument potwierdzający
    > legalność telefonu.

    Dowód zakupu od Misia Uszatka zam. na Kolorowej 15 może być?
    No dobra, niech będzie od Jana Kowalskiego z Marszałkowskiej... ;)

    > Osoba prywatna nie koniecznie.

    To powyżej w kontekście poprzedniego zdania nazywa się "oksymoron".

    Pokaż mi te handlujące telefonami firmy które NIE SĄ osobami
    prywatnymi (fizycznymi bądź prawnymi).

    pzdr, Gotfryd