    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Date: Thu, 28 Apr 2011 12:57:16 +0200

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 10:50:43 +0200, Mark napisał(a):

    > Pitolicie Hipolicie. Oczywiscie ze windykuje sie skladki wynikajace z umowy
    > - madry od razu zrozumie, no ale zawsze mozna sie czepiac.

    Jak mawia zawsze Gotfryd:
    "pytający uzyska odpowiedź na to co napisał, niekoniecznie na to o czym
    myślał".
    W dupie mam co miałeś na myśli - istotne jest co napisałeś. A napisałeś
    bzdurę i tyle.

    > Tak, egzekucja administracyjna,

    Nie rozumiesz mojego sarkastycznego pytania :)
    Nie pytam czy UFG może wystawić tytuł administracyjny, tylko czy UFG
    ZAJMUJE się egzekucją należności należących do KOGOKOLWIEK.

    > na mocy ustawy podanej ponizej:
    >
    > 2. Fundusz jest właściwy w zakresie egzekucji administracyjnej należności
    > pieniężnych w związku z kontrolą spełnienia

    Czyli może egzekwować SWOJE tytuły, wystaiwone przez siebie!!!!

    > Ok, widze ze nalezysz do tych teoretykow-napinaczy co to "bronia swoich
    > praw" po to tylko zeby sie poklocic troche.

    Raczej żeby oponenci używali poprawnych definicji i wiedzieli o czym piszą
    :)

    > Wiec specjalnie, dla Ciebie:
    > Ustawa z 22.05.2003 o ubezpieczeniach obowiazkowych, UFG i PBUK.
    > Art. 28. 1.
    >
    > Wiec jak widzisz, *UMOWA OBOWIAZUJE* sprzedajacego.

    Gwoli ścisłości - znowuż - obowiązuje RÓWNIEŻ ubezpieczonego, bo inaczej by
    nie było umowy :)
    Wiem, napiszesz że się czepiam, ale cóż - skoro nie potrafisz napisać
    sensownego zdania - tak będzie :)

    > To, ze nie oplacil on kolejnych skladek ma inne konsekwencje, ale nie
    > powoduje rozwiazania umowy.

    Przecież potwierdzasz tylko moje stanowisko, i to co powszechnie jest
    wiadome :)

    > Konsekwencje sa mianowicie takie, ze w przypadku braku oplacenia skladek,
    > ubezpieczyciel nie jest obowiazazny wyplaty jakiegokolwiek odszkodowania

    Przecież nie było wzmianki o jakiejkolwiek wypłacie odszkodowania.

    > jasne, dream on.
    > Ignorantia iurus nocet.
    ^^^^^
    Ohhh...znowu się czegoś nauczysz....
    Chcąc błyszczeć łaciną, postaraj się mocniej....
    Zapamiętaj: Ignorantia *iuris* nocet
    Znowu powiesz że ten kto miał wiedzieć to zrozumie? ;P

    > Prawo? Policja, i inne ogragny do tego uprawnione? Pojazd bez oplaconej
    > skladki OC nie jest chroniony odpowiedzialnoscia ubezpieczyciela,

    No własnie ignorancie - co może kontrolowac policja:
    - dowód zapłacenia składki?
    czy
    - polisę OC?
    Jakbyś nie zakminił - to pytanie retoryczne :)
    Ale możesz się dalej gardłować :)

    > A mianowicie bladego pojecia o czym piszesz.

    Eeee, wysil się bardziej, wejdź na wyżyny swego intelektu (tak, tak wiem,
    to mrzonka, bo nie da się wejść na coś czego nie ma).