  • Data: 2011-07-30 21:05:29
    Temat: Re: Kupno samochodu z OC na raty.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/30/2011 2:51 PM, t...@p...onet.pl wrote:

    > Dziękuję za szybką odpowiedź, ale...
    > Czy 1 sierpnia będę legalnie się poruszał pojazdem?

    tak

    > Czy policja może mi coś zrobić?
    to zalezy jakie papierki bedziesz mial przy sobie. brak oplaty drugiej
    raty nie powinno ich interesowac. najleipiej miec polise i umowe
    sprzedazy, zeby miec czym sie tlumaczyc dlaczego na polisie jest inne
    nazwisko.

    > Czy w razie "zdarzenia drogowego" jestem objęty ubezpieczeniem OC?

    tak

    > Na pewno z samego rana do nich przekręcę i postaram się polubownie załatwić
    > sprawę, ale do 8 rano, kiedy to odpalają infolinię, chciałem użyć samochodu, bo
    > do pracy też mam na 8.

    a czym do tej pory jezdziles na 8, zanim kupiles samochod? jedz tym
    samym w poniedzialek.