eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupno na allegro i problem z otrzymaniem wylicytowanego towaru. › Re: Kupno na allegro i problem z otrzymaniem wylicytowanego towaru.
  • Data: 2009-12-09 09:51:01
    Temat: Re: Kupno na allegro i problem z otrzymaniem wylicytowanego towaru.
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:
    > Witam
    > Wygrałem aukcję, kupujący jednak nie chce mi wysłać towaru twierdzać, że
    > się uszkodził. Prosiłem więc o zdjęcia uszkodzeń, żadnych nie otrzymałem
    > a minęło miesiąc od wygrania aukcji. Kupowałem od osoby prywatnej.
    >
    > Czy mam jakieś prawa w takim wypadku? Chciałbym maksymalnie uprzykrzyć
    > życie tej osobie, a wyrosłem już ze stosowania argumentów pod tytułem
    > jadę do Ciebie bój się. Dlatego pytam o instrumenty prawne które pozwolą
    > mi wyciągnąć konsekwencje od nieuczciwego sprzedawcy.

    Zakładając, że rzecz faktycznie uległa zniszczeniu, sprzedawca będzie
    zobowiązany wydać Ci taką samą rzecz (jeżeli jest ona oznaczona co do
    gatunku) albo zapłacić odszkodowanie (jeżeli jest oznaczona indywidualnie).
    Jeżeli zniszczeniu nie uległa, to oczywiście powinien Ci ją wydać.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl