eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupno na allegro i problem z otrzymaniem wylicytowanego towaru. › Re: Kupno na allegro i problem z otrzymaniem wylicytowanego towaru.
  • Data: 2009-12-09 08:54:14
    Temat: Re: Kupno na allegro i problem z otrzymaniem wylicytowanego towaru.
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:
    > Witam
    > Wygrałem aukcję, kupujący jednak nie chce mi wysłać towaru twierdzać, że
    > się uszkodził. Prosiłem więc o zdjęcia uszkodzeń, żadnych nie otrzymałem
    > a minęło miesiąc od wygrania aukcji. Kupowałem od osoby prywatnej.

    Umowa jaka zawarliscie opiewa na przedmiot sprawny.
    Sprzedajacy musi ci takowy dostarczyc.
    Pojdz do sadu, juz po 2 latach bedziesz mial wyrok. Wiem, przerabialem.

    Mozesz napisac przedsadowe wezwanie do wydania przedmiotu umowy, czasem
    skutkuje.
    "Zgodnie z umowa zawarta dnia xxxxx za posrednictwem portalu aukcyjnego
    wzywam ostatecznie do wydania.... itd"

    MarcinJM