    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno mieszkania z lokatorem
    Date: Mon, 10 Jul 2006 11:06:20 -0500

    gg wrote:
    > Użytkownik "Sadam"

    > Wielkie dzięki za podpowiedzi.
    >
    > Niestety jest tak jak Sadam napisał.W chwili podpisywania umowy
    > przedwstępnej nikt tam nie mieszkał - mam nagranie wideo, ale gdy córka się
    > dowiedziała o sprzedaży to się wprowadziła z małym dzieckiem. Właściciele
    > mają wyrok o eksmisję na którym jest pieczątka, że jest prawomocny ale tej
    > młodej udało się złożyć sprzeciw po terminie na odwołanie ( nie wiem jak to
    > możliwe) i niedługo jest sprawa. Mój problem polega na tym, że nie wiem czy
> [...]
    Nie kupować.
    Sąd w ogóle nie będzie patrzył na to kto jest właścicielem mieszkania.
    Nie ma to znaczenia.
    Orzeknie eksmisje i na tym sie skończy, bo i tak nie ma jej dokąd
    eksmitować.
    Będziesz miał mieszkanie z lokatorką, której to ty masz zapewnić lokal
    zastępczy.
    Utopisz kasę w czymś czego nigdy nie odzyskasz.
    Po za tym odpowiedz mi na pytanie jakim cudem ona się tam wprowadziła.
    Oknem wlaciała?
    Gdyby rodzice chcieli to mieszkanie sprzedać, to już dawno by zamki
    wymienili.
    Oni po prostu robią wszystko, żeby i mieszkanie sprzedać i córce nie
    podpaść, a że ty na nich potem nawrzeszczysz to po nich spłynie.
    kasę mają, a kłopot nie ich.
    Definitywnie bym zrezygnował z tego mieszkania i to pod argumetnem, że
    właśnie pozwolili się tam córce wprowadzić więc nie wyglada na to, że
    nie zamierzają umowy przedwstepnej dotrzymać.