    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno gruntu
    Date: Mon, 29 Jan 2007 18:51:31 +0100

    Piotrek napisał(a) w wiadomości: <4...@n...onet.pl>...

    >zdecydowani?

    Twretycznie to trzeba pomnożyć liczbę decyzji administracyjnych przez
    maksymalny czas na ich wydanie. Średnio to połowa... a w praktyce
    bliżej maksymalnej.
    Cudzoziemiec to chyba dodatkowo zgoda ministerstwa (MSWiA?).
    Jescze agencja (ARiMR?) może wtrącić z prawem pierwokupu, o ile kupujący
    nie spełnia pewnych warunków (np. rolnik). Najgorzej, że już po podpisaniu
    umowy na konkretną cenę.
    Poniżej miesiąca chyba niemożliwe. Maksymalnie nie wiem.

    Arek