eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem towar za 0,00zł w sklepie internetowymRe: Kupiłem towar za 0,00zł w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "wojtek" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupiłem towar za 0,00zł w sklepie internetowym
    Date: Wed, 2 Jul 2008 23:06:45 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 12
    Message-ID: <g4gn97$m90$1@node1.news.atman.pl>
    References: <g4gm02$m25$1@node1.news.atman.pl>
    <s5wk3yp31jpq$.14pcqr8xb58uk$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: chello087207159005.chello.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1215029351 22816 87.207.159.5 (2 Jul 2008 20:09:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jul 2008 20:09:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 080702-0, 2008-07-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:541048
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Czy może sprzedawca ma jakieś prawo
    >> się tłumaczyć?
    >
    > Co przez to rozumiesz?

    Chodzi mi o to, czy sprzedawca może zacząć się tłumaczyć, że to była
    pomyłka, że wystawił towar za cenę 0,00zł i że była możliwość kliknięcia
    ~"Kup teraz". I że to nie jego wina, tylko błąd informatyka. itp. itd.

    wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1