  • Data: 2003-03-03 12:27:50
    Temat: Re: Kupilem dzialke - rolna czy budowlana? oto jest pytanie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "misio" <d...@w...pl> wrote in message
    news:b3qsas$37o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak nie wiadomo o co chodzi, to pewnie o pieniadze... ;))
    >
    > a powazniej, mam znajomych, ktorzy za dzialke podobnej wielkosci,
    > ale w centrum miasta placa zwykly podatek od nieruchomosci

    MIASTA........
    A pan tez ma w miescie ?

    > po prostu boje sie, ze taka rolno-budowlana dzialka jest nizej
    > ceniona na rynku i gdybym chcial ja sprzedac bede musial
    > zaoferowac nizsza cene...

    Jest taka, jaka pan kupil i cena jest "odpowiednia".
    Na wsi dzialki sa "wlasnie takie"
    przeznaczenie - pod budownictwo....
    uzytkowanie - rolne...

    U nas na wsi jescze sa "rodzaje" M1 M2 M3...

    Moje M np to pod zabudoewe na dzialkach powyzej 20 arow..
    A naprzecie jest inne M i tam jest "na dzilkach powyzej 7 arow"

    > ale dzieki za informacje, chodz troche mam jasniejszy obraz tych
    > wszystkich kruczkow :)

    Jesli Pan chce sie "uspokoic" moze Pan zapytac w "posrednictwie"
    (nie tym z ktorym Pan doonywal transakcji)

    Pozdrowienia

    Boguslaw