  • Data: 2008-02-25 19:46:14
    Temat: Re: Kucie drzwi na klatke schodowa
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    catalyst pisze:

    > Kurde no mam dosyć żula słuchać jak drze morde przez ściane - na klatce
    > lubi sie wypierdolić i blokować schody - już zaspokojona ciekawość?
    > ;)

    Pytanie podstawowe - czy to coś zmieni? będzie leżał w innym miejscu?
    Ryja będzie darł głośniej?

    Można przeskoczyć... i niech se założy drzwi wyciszone :-).
    Obawiam się, że od strony zgody go nie ruszysz.

    Ale.... jak taki żul, to pewnie oleje papierki...

    1. Drzwi na klatkę zwykle są w nośnej. Naruszenie konstrukcji nośnej -
    papiery. łącznie z wezwaniem inspekcji budowlanej która pewnie nakaże
    powrót do stanu poprzedniego.
    2. Większość ludzi zakłada nowe drzwi otwierane na zewnątrz - tu go
    można na ppoż ruszyć.

    Naprawdę tak z nim ciężko? Gorzej, jak on ci będzie musiał coś
    podpisać... A jak pójdziesz na sąsiedzką wojnę, to czasem zostaje tylko
    prawo do swobodnej zmiany miejsca zamieszkania... ;-)

    Ciekawość dobra rzecz...